Ambasador – Alina Faciu

Povestea mea

Dupa douazeci de ani,intr-o buna zi am avut ocazia sa merg impreuna cu cativa prieteni intr-o tura in muntii Bucegi.Aveam emotii precum un copil mic si totodata eram ingrijorata daca nu voi putea duce tura la bun sfarsit.Totusi trecusera   23 de ani de cand nu mai urcasem pe munte cu rucsac in spate.

Ziua a inceput simplu, cu plecare din Bucuresti dis de dimineata, iar dupa aproximativ doua ore , am ajuns la Pestera de unde a inceput traseul nostru .Urcarea mi-a taiat respiratia datorita efortului dar  si peisajului inca perfect, chiar daca era final de luna august. Ajunsi la Varful Omu,am savurat ceva bunatati din rucsac  si ne-am relaxat pret de o ora, apoi ne-am continuta traseul pe creasca  catre Caraiman si  coborarea catre Pestera de unde plecasem dimineata.

Coborarea a inceput in forta,insa dupa o ora s-a declansat chinul, bataturile au inceput sa-si faca simtita prezenta, genunchii au cedat, unghiile dureau.Traseul  parca nu se mai termina.Orgoliul meu nu ma lasa sa ma vait, cu toate ca cei din gasca au observat grimasele de durere pe fata mea.Coborarea s-a lasat cu daune totale,insa nu am renuntat iar duminica , a doua zi am mers intr-un magazin de  specialitate in Bucuresti, unde am probat mai multe marci de bocanci.Chiar daca daunele erau vizibile, in clipa in care am incaltat bocancii de trei sezoane Scarpa-Mescalito, m-am indragostit iremediabil.Am simtit ca avem o legatura speciala si ca acestia  pe mine ma asteptau in magazin.

Din acel moment mi-am dat seama ca nu mai este cale de intoarcere si toata durerea pricinuita m-a determinat sa continui aceasta noua provocare.Urmatoarele luni au urmat drumetii saptamanale, achizitie de echipament necesar si multa voie buna.

Toamna a inceput sa-si intre in drepturi iar bocancii mei minunati Scarpa Mescalito  , cu piele intoarsa de nuanta bleu , isi faceau treaba de minune  insa erau vizibili afectati  de noroi ori de praful din paduri.Imi placeau prea mult si nu vroiam sa ii distrug.

Cum la prima interactiune cu drumetia,  am fost criticata ca pe munte trebuie sa ai o tinuta colorata( eu fiind imbracata in haine inchise la culoare) , m-am decis pe un outfit  tipic feminin in nuante puternic colorate ( portocaliu si bleu deschis). Asa ca   mi-am propus  ca urmatoarea pereche de bocanci Scarpa,  sa fie  tot de trei sezone  si obligatoriu nuanta sa fie portocaliu.

Neavand experienta am cautat pe net un model   care m-a atras din punct de vedere aspect si  caracteristici tehnice( atat cat ma pricepeam eu). Evident ca am comandat marimea 38 , tot un model Scarpa dar  Charmoz ,mergand pe premiza ca masura 38 similara  cu bocancii pe care ii utilizam este ok.Dupa cateva zile a sosit coletul,dar bucuria mea a disparut brusc in momentul in care i-am probat si am observat cu surprindere ca masura 38 imi era mica.Nu am inteles  la acel moment  cum este posibil , asa ca am inceput operatiunea de retur.

Cu cateva zile inainte de a face comanda, un amic mi-a dat un nume ,  Carpatiansport , si recunosc ca studiasem cumva site-ul.Vazusem  la categoria Incaltaminte – Bocanci  Tehnici, model Scarpa   masura 38,5 si 39, dar dupa experienta avuta mi-am dat seama imediat ca nu mai doresc sa  achizitionez fara proba.Asa ca miercuri seara in jurul orei   22.30 am intrat pe site si am gasit un numar de telefon ( cont de  intreprindere) motiv pentru care  mi-am permis sa las un mesaj explicand situatia si nevoia mea de achizitie urgenta  cu proba a unui model de bocanc pe care ii identificasem pe site Scarpa Charmoz.

M-am pus in pat la somn, dar dupa cateva minute primesc un mesaj .Surprinsa verific telefonul si nu-mi vine a crede ochilor ca cineva mi-a citit mesajul la capatul celalalt, data fiind ora tarzie.Surpriza a fost si mai mare cand am constatat ca persoana de la capatul firului chiar dorea sa ma ajute, intelegandu-mi supararea si nerabdarea  copilului din mine, de a avea bocancii mult doriti pana la finalul acelei saptamani,asa cum ii povestisem.

Vineri dimineata , bocancii erau deja adusi de curier  la  Zarnesti iar sambata la ora 8.00 dimineata eram la Zarnesti la Carpatiansport, intalnindu-ma cu Teo si imi probam bocancii fericita.Ce sa vezi  masura 39 s-a potrivit, greu de crezut dar am acceptat dupa ce Teo  mi-a explicat rabdator si pe intelesul meu  cum functioneaza treaba cu bocancul tehnic.

Evident ca studiasem  pe site nu numai parte de incaltaminte , ci si parte de imbracaminte  care placeau ochiului meu  foarte mult, asa ca vazandu-ma in raiul hainelor de munte,  am inceput sa probez geci, pantaloni, bluze, tricouri..etc.In final am plecat de la Teo precum Mos Craciun cu o sacosa mare plina de haine Gravity  pentru drumetii, bocanci tehnici ( dupa care venisem de fapt). La acestea se mai adaugau si alte  cateva haine Gravity  pe  care le-am  comandat ,urmand ca in decurs de cateva zile sa le trimita  Teo la mine la Bucuresti.

Dupa aceasta experienta, m-am bucurat  nespus ca ne-am cunoscut, ca am descoperit omul Teo care face o treaba excelenta.Intre timp am testat  toate produsele achizitionate in conditii grele pe zapada si viscol in muntii Fagaras, la rapel in canion, la ploaie si vant si pot spune cu toata sinceritatea ca m-au convins sa le port si  totodata  sunt nerabdatoare sa vad colectiile noi cu care ne va surprinde   Carpatinsport .

Povestea mea

.Zis si facut joi dimineata  mi-a comandat la depozit doua perechi de bocanci, asta dupa ce m-a pus sa masor cu un centimetru de croitorie  brantul bocancului pe care il utilizam deja .Dandu-i dimensiunea mi-a spus seara ca ma incadrez la masura 39, lucru care m-a frapat enorm , eu purtand   masura 37.5-38 la incaltaminte.Pentru linistea mea mi-a comandat doua perechi , masura 38.5 si 39 din acelasi model,urmand ca cei  care se potriveau sa ii achizitionez.